1/ De algemene voorwaarden zijn van toepassing op het luchthavenvervoer en personenvervoer dat We Drive aanbiedt aan haar klanten.
2/ Indien gewenst kunt u een factuur ontvangen (+7,5 euro extra administratiekosten), gelieve dit vooraf aan ons te verwittigen zodat wij deze aan u kunnen overhandigen bij ontvangst. Al onze facturen zijn contant betaalbaar bij ons ter plaatse, aan de chauffeur bij vertrek of vooraf het vervoer door storting op onze bankrekening.
3/ De volledige betaling gebeurt altijd op de heenreis. U betaalt het bedrag cash aan de chauffeur die de transfer voor u verzorgt. Indien u wenst met een overschrijving te werken dient het bedrag ten laatste 3 dagen voor uw vertrek op onze rekening te worden gestort. Bij reservatie van enkel een terugrit vanaf de luchthaven vragen wij altijd betaling vooraf.
4/ Bij reservatie van een heen- en terugrit wordt het volledige bedrag voor beide ritten betaalt bij de heenrit. Indien de terugrit niet kan uitgevoerd worden, door toedoen van de klant - voor welke reden dan ook, op de vooraf afgesproken dag, uur en plaats wordt er nooit enig bedrag terugbetaald van We Drive aan de klant.
5/ Bij niet betaling op de vervaldag is van rechtswege en zonder ingebrekestelling een nalatigheidinterest verschuldigd van 10% op jaarbasis. Bij niet betaling van de rekening op de vervaldag, is er van rechtswege en zonder dat een ingebrekestelling noodzakelijk is, een conventionele en onveranderbare schadevergoeding verschuldigd van 10% op de totale prijs, met een minimum van 250€, afhankelijk van de kostprijs In geval van gedeeltelijke betaling blijft de integrale schadevergoeding verschuldigd. Betaling dient te gebeuren ten laatste op datum van de heenrit en in contanten.
6/ Voor uw veiligheid vragen wij dat iedereen steeds zijn veiligheidsgordel draagt in de auto.  Voor uw comfort willen wij u vragen om het rookverbod in acht te nemen gedurende de transfer. Het is niet toegestaan te eten in onze auto's.
7/ We Drive kan éénzijdig het uur voor ophaling bij de heenrit naar de luchthaven aanpassen (vervroegen). Dit kan door onder andere: stakingen, weers- en/of verkeersomstandigheden of om onze planning aan te passen.
8/ Wie onze wagens tijdens het transport bewust vervuilt zal de kosten voor schoonmaak dienen te vergoeden, met een minimum van 175 euro. Klanten die om welke reden ook schade toebrengen aan de voertuigen zullen deze moeten vergoeden, deze schade wordt telkens netto aangerekend als dat er kosten gemaakt zijn.
9/ Met het oog op een correcte uitvoering moet de aanvrager en de te vervoeren personen alle nuttige inlichtingen verstrekken, evenals elke relevante inlichting waarvoor We Drive verzocht wordt. Minstens moet het aantal personen, het afhaal- of afzetadres, het voorziene vertrek- en/of aankomstuur, bestemming of herkomst van de vlucht met vluchtnummer en een gsm nummer waarop de te vervoeren personen bereikt kunnen worden bij de aanvraag medegedeeld worden.
10/ Personen die duidelijke zichtbare tekenen van dronkenschap vertonen mogen door We Drive geweigerd worden tot het voertuig en dit om redenen van veiligheid. Dit wordt door de chauffeur bepaald.
11/ Wachttijden veroorzaakt door toedoen van klanten kunnen door We Drive in rekening worden gebracht, de klant is gebonden bij vertraging van zijn vlucht van meer dan 1 uur We Drive hiervan onmiddellijk op de hoogte te brengen. Dit wordt ook mondeling en schriftelijk meegedeeld bij de heenrit.
12/ We Drive benadrukt haar professionele ingesteldheid om al het mogelijke te doen teneinde goederen of personen tijdig op hun plaats van bestemming te brengen. Onze firma zal echter in geen enkel geval enige aansprakelijkheid op zich nemen wegens het niet tijdig afleveren van goederen of personen op het vooropgestelde tijdstip op de plaats van bestemming wegens overmacht, en dit ongeacht het soort van mogelijke veroorzaakte schade. De chauffeur bepaalt zelf het traject.
13/ Bij een wijziging van vluchturen voor vertrek of terugkomst voorzien wij een wijziging tot maximum 2 uren tov het opgegeven uur bij reservatie. Indien de wijziging deze 2 uren overschrijdt is uw vervoer voor ons enkel mogelijk indien dit nog past in onze planning. Zoniet, kunnen wij uw vervoer niet meer garanderen. We Drive kan hiervoor nooit verantwoordelijk worden gesteld.
14/ Indien het transport, vervoer of bestelling wordt geweigerd of er door toedoen van de klant geen uitvoering kan worden gegeven aan de overeenkomst, is er een schadevergoeding verschuldigd van het volledige overeengekomen bedrag.
15/ Indien het gereserveerde vervoer wordt geannuleerd door de klant voorzien wij volgende financiele regeling:
- reservatie wordt afgezegd meer dan 7 dagen voor de gevraagde datum: geen kosten voor de klant
- reservatie wordt afgezegd tot maximum 3 dagen voor de gevraagde datum: 50% van het afgesproken bedrag
- reservatie wordt afgezegd minder dan 3 dagen voor de gevraagde datum: 100% van het afgesproken bedrag
Dit bedrag wordt cash betaald, ten laatste op de dag en uur van het gereserveerd vervoer. Hierop wordt geen enkele uitzondering gemaakt. U krijgt van deze betaling van annulatie van ons een bewijs dat u kan gebruiken bij uw annulatieverzekering. Een reservatie van een heen+terugrit is 1 geheel. De heen-of terugrit apart annuleren kan nite, tenzij wordt voldaan aan de annulatievoorwaarden. Indien u de terugrit annuleert geldt hier de annulateitermijn (meer dan 7 dagen/max.3 dagen/minder dan 3 dagen) op de datum van heenrit. Bij niet betaling zal We Drive altijd gerechtelijke stappen ondernemen. De extra kosten voor We Drive (gerechtskosten, advocaat kosten, intresten) die dit met zich meebrengt zullen altijd worden betaald door de klant. Bovenop het voorziene bedrag bij de reservatie voorziet We Drive ook een extra schadevergoeding voor een bedrag van minimum 250 euro.
16/ Bij reservaties naar de luchthavens van Schiphol/Charles de Gaulle/Orly, of sommige andere reservaties voorzien wij betaling vooraf via bankoverschrijving of in contanten bij We Drive ter plaatse. Betaald bedrag kan nooit worden terug gevorderd, ook niet in geval van annulatie door klant. Hierbij geldt niet de annulatie regeling zoals in punt 15/
17/ We Drive is verzekerd overeenkomstig de wettelijke bepalingen betreffende het vervoer van personen. We vervoeren nooit meer passagiers dan wettelijk is toegelaten. We Drive heeft de nodige VVB vergunningen voor bezoldigd personenvervoer. We Drive heeft als ondernemingsnummer: BE0643429407
18/ Wij zijn in geen geval aansprakelijk uit welken hoofde dan ook, voor enige schade door overmacht. Ook in geval van overmacht zal de kostprijs van de reservaties verschuldigd zijn.
19/ We Drive kan éénzijdig een reeds gemaakte reservatie annuleren bij plotse, onvoorziene of uitzonderlijke weers- of verkeersomstandigheden. Klanten kunnen hiervoor geen schadevergoeding eisen van We Drive. De klant moet dan uiteraard voor deze reservatie niets betalen.
20/ Dieren zijn niet toegelaten in onze wagens tenzij dit vooraf door de klant is meegedeeld en door ons is goedgekeurd.
21/ Bij reservatie voor vervoer via onze website of telefonisch gaat u automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden zoals deze op onze website zijn gepubliceerd.
22/ Wij behouden ons het recht om onze voorwaarden op elk moment éénzijdig te wijzigen.
23/ In geval van geschillen zijn enkel de rechtbanken bevoegd van het rechtsgebied waar de zetel van We Drive is gevestigd.



Deze voorwaarden zijn geldig vanaf 1/1/15

VEILIG EN ZONDER ZORGEN OP UW BESTEMMING


Uw vertrouwde partner voor luchthavenvervoer vanuit Oost- en West-Vlaanderen

All rights Reserved. Made by We Drive